Skip to content
Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Šiaulių apygardos teismas
lt
En

Anoniminė asmenų aptarnavimo anketa

1. Kokiu būdu kreipėtės į teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus):
2.1 Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.)
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.2 Teismo viduje informaciniuose stenduose, ekrane ar interaktyvioje lentoje pateikta informacija apie teismo posėdžius ir kt. yra aktuali
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.3 Teismo darbuotojų (ne teisėjų) apranga yra tvarkinga ir dalykiška
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.4 Teismo darbo laiku teismo raštinėje (dokumentų priėmimo/išdavimo langelyje) visada esu laiku (iš karto) aptarnaujamas, jei laukimo nelėmė objektyvios aplinkybės (eilė, darbuotojo užimtumas aptarnaujant kitą asmenį ir pan.)
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.5 Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.6 Teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja man nesuprantamų profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.)
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.7 Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.8 Jeigu teismo posėdis vyko nuotoliniu būdu, ar buvo patogu naudotis, suteikti prisijungimo duomenys prie teismo posėdžio aiškūs ir paprasti naudoti
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.9 Aptarnavimo teisme kokybė atitiko mano lūkesčius
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
3. Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą teisme: