Skip to content
Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Šiaulių apygardos teismas
lt
En

Anoniminė asmenų aptarnavimo anketa

1. Kokiu būdu kreipėtės į teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus):
2.1 Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.)
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.2 Informaciniuose stenduose pateikta informacija apie teismo posėdžius yra aktuali
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.3 Interneto tinklapyje pateikta informacijas apie teismo posėdžius yra aktuali
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.4 Teismo darbo laiku teismo raštinėje visada esu laiku aptarnaujamas
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.5 Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.6 Teismo darbuotojai (ne teisėjai) prieš teikdami informaciją (atsakymus) tiksliai išsiaiškina kreipimosi tikslą ar klausimo esmę
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.7 Teismo darbuotojai ( ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.)
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.8 Jeigu teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį
* – jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.