Specialistas
Informacija atnaujinta 2024-02-19 15:33:52
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą.
- Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, asmens duomenų apsaugą. Būti susipažinus su dokumentų rengimo taisyklėmis, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis ir gebėti jas taikyti.
- Gerai mokėti lietuvių kalbą, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją.
- Mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Interneto naršykle.
- Būti pareigingam, darbščiam, mokėti bendrauti.
- Nuolat kelti kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Paimti teisme gautą paštą, patikrinti pagal gautą pašto lydraštį. Jeigu yra neatitikimų, informuoti pašto skyrių.
- Jeigu atsiųsti ne visi dokumentai, trūksta priedų ar gautame dokumente nurodytų pridedamų priedų, apie tai informuoti siuntėją (raštu, el. paštu, per E. pristatymas sistemą).
- Paštu gautus neprocesinius dokumentus perduoti raštinės vyriausiajam specialistui, kad užregistruotų neprocesinių dokumentų valdymo sistemoje (DVS).
- Baudžiamųjų, administracinių nusižengimų bylų procesinius dokumentus, ikiteisminio tyrimo dokumentus perduoti raštinės vyriausiajam specialistui, kad užregistruotų teismų informacinėje sistemoje LITEKO (toliau – LITEKO). Bylas inicijuojančius dokumentus registruoti į registrą (GB).
- Civilinių bylų procesinius dokumentus, gautus per LITEKO sistemą, E. pristatymas sistemą, el. paštu arba paštu, užregistruoti LITEKO sistemoje. Patikrinti atsiųstus dokumentus, jeigu gauti ne visi dokumentai, ar nėra pridėtų nurodytų priedų, apie tai informuoti siuntėją raštu, el. paštu, per E. pristatymas sistemą. Esant poreikiui skenuoti atsiųstus procesinius dokumentus. Užregistruotus ir išskirstytus procesinius dokumentus sudėti į teisėjams skirtus langelius.
- Į neprocesinių dokumentų valdymo sistemą (DVS) registruoti gautas sąskaitas faktūras, prašymus dėl psichologo pagalbos ir kt. dokumentus, kurie nurodyti Dokumentacijos plane.
- Užregistravus neprocesinius dokumentus dokumentų valdymo sistemoje (DVS), perduoti juos teismo pirmininkui ar kancleriui dėl rezoliucijos.
- Pasibaigus kalendoriniams metams Dokumentacijos plane nurodytas bylas pagal perdavimo–priėmimo aktą perduoti saugoti į archyvą.
- Nesant raštinės vyriausiojo specialisto, raštinės specialisto (dokumentų išsiuntimui ir išnešimui), juos pavaduoti.
- Atlikti kitus su teismo funkcijomis susijusius pavedimus tam, kad būtų pasiekti teismo strateginiai tikslai.